Mattoja.fi Toimitusehdot

 

  • - Verkkokaupasta ostetuilla tuoteillamme on  14 päivän ilmainen palautusoikeus eli vastaamme myyjänä palautuksen rahtikustannuksista.
  • - Asiakkaalla on velvollisuus ilmoittaa peruutuksesta/palautuksesta verkkokauppiaalle ennen palautuksen tekemistä. Ilmoitusaika on 14 päivää lähetyksen vastaanottamisesta
  • - Palautus on tehtävä 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta.- Noutamatta jätetty toimitus ei ole peruste palauttaa tuotteita.
  • - Noutamatta jätetystä ja meille palautuneesta lähetyksestä veloitamme lähetys ja pakkauskuluja 25€.
  • - Mikäli tuote ei ole palautettaessa myyntikuntoinen, pidätämme oikeuden arvonalennukseen.

 

Asiakastiedot 
Asiakkaan tulee ilmoittaa tilausta tehtäessä nimi, sähköpostiosoite, toimitusosoite (katuosoite, postinumero ja – toimipaikka) ja puhelinnumero. Asiakastietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille, ne ovat luottamuksellisia.

 Hinnat ja tuotetiedot
Jokaisen tuotteen hinta on tuote-esittelyn yhteydessä. Hinnat sisältävät arvonlisäveroa 24 %. Alv:n osuus kauppasummasta näkyy erikseen tilausvahvistuksessa ja/tai laskussa. Hintoihin ei sisälly kuljetusmaksu ellei toisin ilmoiteta. Valittu toimitusvaihtoehto vaikuttaa toimituskulujen hintaan. Hinnat ovat voimassa vain verkkokaupastamme tehdyissä tilauksissa. Varaamme oikeuden kaikkiin hinta - ja tuotetietomuutoksiin. Hinta- ja tuotetiedot ovat sitoumuksetta. Kaupan peruuntuessa mahdollisten toimitusvaikeuksien vuoksi myyjän vastuu rajoittuu enintään kaupan purkamiseen ja peruuttamiseen. Emme vastaa eri aikaan tilattujen mattojen väri eroista, mattojen sävy saattaa vaihdella eri toimitus erissä.

     
                                                                                                    
Toimitustavat 
Toimitustavat ovat voimassa Manner-Suomessa. Ulkomaille toimitettavissa tuotteissa pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 040 5884000 (arkisin ma-pe klo 10.00 – 15.30) tai sähköpostitse asiakaspalvelu(at)mattoja.fi
Mattoja.fi toimitustavat:

1. Nouto lähimmästä Matkahuollon toimipisteestä, hinta  4 € 
2. Lähellä paketti, hinta 5 € 

Voit noutaa pakettisi mistä tahansa Siwa-, Valintatalo- tai Euromarket-myymälästä. Pitkät aukioloajat ja laaja myymäläverkko mahdollistaa pakettien noudon iltaisin ja viikonloppuisin. Paketin saapumisesta ilmoitetaan tekstiviestillä.
  
3. Kotiinkuljetus, hinta 7 €

Matkahuollosta otetaan yhteys asiakkaaseen puhelimitse. Matkahuolto sopii asiakkaan kanssa tarkan jakeluajankohdan. 

Toimitusaika 
Toimitusaika normaalisti on 1 - 5 työpäivää. Poikkeavista toimitusajoista (kuten tehdastilaukset tai erikoiskoot) ilmoitamme tuotetietojen yhteydessä sekä tilausvahvistuksessa. Mikäli toimitusaikaan tulee muutoksia olemme mahdollisimman nopeasti yhteydessä asiakkaaseen. 

 Toimitusmaksu 
Toimitusmaksu määräytyy valitsemanne kuljetusmuodon mukaan jonka näette mm. ostoskoristanne ja/tai tilausvahvistuksestanne. 

Palautukset 

Verkkokauppasäännökset muuttuvat 13. kesäkuuta tuoden mukanaan uusia velvoitteita niin verkkokauppiaille kuin verkkokaupan kuluttaja-asiakkaille. Uuden lain mukaan verkkokauppias ei ole velvoitettu maksamaan palautuksesta aiheutuvia kustannuksia. Lisäksi asiakkaan on aina ilmoitettava etukäteen myyjälle, mikäli haluaa tehdä tuotepalautuksen. Uuden lain mukaan noutamatta jätetty toimitus ei ole syy palautukselle.  Tuotteillallamme on kuitenkin yhä 14 vuorokauden ilmainen palautusoikeus (pl. mittatilaustyönä tehdyt) eli vastaamme palautuksesta aihetuvista kustannuksista. Palautettavaa tuotetta voi kokeilla, mutta ei käyttää. Peruuttamisoikeuden menettää ottamalla tuotteen käyttöön. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton. Palautuksesta ilmoitetaan myyjälle ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu(at)mattoja.fi tai puhelimitse numeroon 040 5884000.


Tuotteen palautusohje:

  • 1. Ilmoita sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@mattoja.fi tai puhelimitse numeroon 040 5884000 (ma-pe klo 10.00-15.30) aikomuksesi tehdä tuotepalautus. Ilmoittakaa samalla tilauksenne tilausnumero ja palautettavat tuotteet. Ilmoitus on tehtävä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen noudosta.Noutamatta jätetty toimitus ei ole peruste palauttamiselle.
  • 2. Palautusilmoituksen saatuamme annamme teille palautuskoodin sähköpostitse tai SMS-viestillä. Lisäksi ilmoitamme palautuksen painon.
  • 3. Täytä palautuspaketin mukaan pakkauslistataskussa tullut tuotepalautuslomake tai liitä paperi, jossa on seuraavat tiedot::  
    - nimesi
    - tilausnumerosi

    palautuksen syy 
    tilinumerosi, jos olet maksanut tuotteet verkkopankista
  • 4. Toimita palautukset paikkaan, josta olette pakettinne hakeneet tai johonkin Matkahuollon noutopisteeseen, noutopisteet löydät osoitteesta http://map.matkahuolto.fi/map24mh/tphaku  Anna palauttaessasi ilmoittamamme palautuskoodi sekä palautuksen paino. Näin virkailija osaa yksilöidä palautuspaikan.
  • 5. Vastaanotettuamme palautuksen ilmoitamme siitä sähköpostitse ja maksamme rahat takaisin tilillesi (tai poistamme Klarna-laskusi, jos olet valinnut laskuvaihtoehdon)

 

Poikkeus palautusoikeuteen:

Mittatilaustyönä tehdyt tuotteet

Lain mukaan mittatilaustyönä tehdyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Reklamaatiot 

Kuljetuksesta aiheutuneista vaurioista pitää välittömästi ilmoittaa kuljetusyhtiölle tai tavaran luovuttaneelle asiamiehelle. Lisäksi pitää tehdä ilmoitus myyjälle osoitteella asiakaspalvelu(at)sisustushalli.com.
Mikäli tuote on väärä tai viallinen asiakkaan tulee tehdä reklamaatioilmoitus välittömästi asiakaspalvelumme numeroon 040 5884000 tai sähköposti osoitteeseen asiakaspalvelu(at)mattoja.fi
Emme vastaa vaurioista, jotka johtuvat tuotteen väärinkäytöstä tai asiakkaan huolimattomuudesta tai normaalista kulumisesta. 

Tilauksen peruminen 
Asiakas voi peruuttaa tilauksen ennen kuin tuote on lähtenyt varastosta. Sen voi tehdä puhelimella numeroon 040 5884000 tai sähköpostilla asiakaspalvelu(at)mattoja.fi. 

Peruutusilmoituksessa pitää olla tilausnumero, asiakkaan yhteystiedot ja jos tilaus on maksettu, niin maksun palauttamista varten pankkiyhteystiedot.

Maksutavat

Verkkopankkimaksut: 

Klarna Checkout

Nordea, Osuuspankki, Danske Pankki, Säästöpankki / Aktia,  Handelsbanken, Ålandsbanken, Tapiola ja S-pankki.

Luottokortit: 

Visa, Visa Electron, MasterCard ja American Express. 

Klarna lasku: Saat laskun tilauksesi mukana. Sinulla on 14 päivää korotonta maksuaikaa. Laskutuslisä 3,50 euroa.

Osamaksu – Klarna-tili: 

Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarna osamaksumaksutapaa. Klarna osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti. 

Voit lyhentää tilin loppusummaa itse valitsemissasi kuukausierissä, kuitenkin vähintään joko 9 € tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi. Voit aina halutessasi maksaa laskun loppusumman myös kerralla pois. Kaikki Klarna osamaksulla maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarna osamaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.

Kulut:



Maksuaika

Vuosikorko

Avausmaksu

Laskutusmaksu

Tili

22%

0 €

3,95 €

Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi, väestörekisteriin ilmoittamasi osoite ja tiedot vuosituloistasi. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi. Ensimmäisen kerran Klarna osamaksulla maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle. 
Muista lukea huolellisesti Klarna osamaksun tiliehdot osoitteessa

Laskuihin liittyviin kysymyksiin saat vastauksia nyt myös käyttämällä Klarnan sähköistä asiakaspalvelulomaketta osoitteessa www.klarna.fi